Блумберг: Білий дім щойно забив гол у власних воротах на чемпіонаті світу

Блумберг: Білий дім щойно забив гол у власних воротах на чемпіонаті світу


“День на футбольному стадіоні повинен запропонувати приємне відволікання від торгових війн та розмови про тарифи. Наступного року Кубок світу, який спільно прийме Канаду, Мексика та США, перевірить цю теорію. Чи зможуть Сполучені Штати провести успішний турнір, який приваблює шанувальників з усього світу? БлукергПоле

Президент Дональд Трамп, звичайно, бачить лише можливості для одного з найбільших спортивних подій у світі. “Напруга хороша”, – сказав він нещодавно в Овальному кабінеті, відповідаючи на запитання про турнір. “Це робить набагато цікавіше”.

Проблема полягає в тому, що напруга може зробити Чемпіонат світу набагато менш вигідними, підриваючи відвідуваність, підтримку спонсорства та деякі довгострокові економічні та соціальні вигоди, які повинні виправдати мегапродаж.

Не потрібно чекати наступного року, щоб побачити небезпеку. Досить подивитися на ситуацію з майбутнім футбольним чемпіонату FIFA у 2025 році, який розпочнеться в 11 містах США у червні цього року.

На жаль для FIFA, продаж квитків на Чемпіонат світу цього року був низьким протягом декількох місяців.

Легко здогадатися, чому. Вболівальники з кордону, які вже давно є ключовим фактором успіху світових спортивних змагань, уникають Сполучених Штатів за допомогою тарифів та агресивної депортації власників юридичних віз. Наприклад, у березні кількість іноземних візитів до США зменшилася на 11,6% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а кількість літаків Мексики Мексики зменшилася на 23%, тоді як земельні та повітряні переходи з Канади – на 32% та 13,5% відповідно. Відвідувачі Великобританії, яка історично є одним з найбільших джерел іноземних туристів, що прямують до США, зменшилися на 14,3% за той же період.

Це погана новина для FIFA, яка минулого місяця передбачила, що 40% відвідувачів клубних матчів Чемпіонату світу будуть іноземцями. Згідно з цим, ці шанувальники мають понад 1,6 мільярда доларів на місяць, що триватиме чемпіонат.

Існує ще більша проблема для організації. Якщо тарифи та напруга не зменшаться найближчим часом, вони вплинуть на відвідування набагато популярнішого та вигідного футбольного чемпіонату в 2026 році. Це можливо навіть на Заході, сумнозвісний націоналістський ентузіазм фанатів.

Наприклад, у 2018 році британські вболівальники уникали подорожей на чемпіонат світу в Росії, не боячись антибусерської ворожості та дипломатичних розладів. Між Швецією та Англією було продано 10 000 місць.

Чи можна це повторити? Канадці, багато з яких вже уникають подорожей та американських товарів, є сильними кандидатами, щоб залишатися подалі. Це залишає багато наближатися до грошей. Згідно з дослідженням 2024 року, проведеним Комітетом Лос-Анджелеса, щоб підготуватися до Чемпіонату світу в 2026 році, відвідувачі проводять набагато більше у 2002-1.8 разів більше в 2002 році, ніж інші іноземні туристи.

Враховуючи, що LOS -і -ілі, за підрахунками, отримають понад 150 000 іноземних туристів більше, ніж цей регіон, як правило, відвідування, втрати можуть досягти прямих витрат у розмірі 343 мільйонів доларів, які організатори очікують отримати під час турніру.

Не тільки туристичні долари зникнуть. На рекламу та маркетинг також можуть впливати, особливо для високих продуктів та компаній. Розглянемо дилему, з якою Lenovo Group Ltd., китайського гіганта побутової електроніки, зіткнувся. У жовтні він став офіційним партнером FIFA (для ймовірної дев’яти -дітичної вартості), отримуючи, серед інших переваг, право продати свою продукцію біля логотипів FIFA та чемпіонату світу.

У той час це здавалося чудовим способом досягти американських шанувальників. Але тепер, коли китайські продукти компанії стикаються з майбутніми обов’язками Трампа, Lenovo може розглянути свої плани активувати спонсорство за допомогою дорогих маркетингових кампаній у Сполучених Штатах.

І, мабуть, не тільки вона. Kia Corp. Але Adidas AG також є серед партнерів FIFA, продукція яких підлягає високим обов’язкам, і вони все ще повинні вирішити, чи рекламувати свою продукцію для споживачів США. Тим часом американські рекламодавці також стримані. У лютому, опитування 100 “рекламних рішень”, інтерактивне рекламне бюро показало, що 94% респондентів стурбовані тим, що тарифи впливатимуть на рекламні витрати – і 45% вже планують зменшити свої витрати.

Це короткі терміни та середньо -термінові поштовхи, але в кінцевому підсумку тарифи можуть бути ще більш руйнівними. Вони можуть втрутитися в плани FIFA щодо створення здоров’я, фітнесу та збільшення участі молоді у спорті після чемпіонату Всесвітньої спадщини (що в кінцевому підсумку означає збільшення ринку футболу США). Наприклад, минулого тижня організація оголосила про розподіл грантів на суму 1 мільйон доларів для підтримки будівництва районів для дітей та молодіжного футболу.

Поки тарифи та напруга зберігаються, Сполучені Штати не зможуть реалізувати переваги та радість, які слід супроводжуватись одним із найпопулярніших і найприбутковіших спортивних подій у світі. Ще не пізно змінити ситуацію.


Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: