Генерується за допомогою AI -зображень на тему досліджень нових акумуляторів. Джерело: Dall-e
CATL, найбільший виробник електромобілів у світі, оголосив прорив у літієметалічних акумуляторах (LMB) завдяки методу статистичного аналізу, який називається кількісним відображенням.
Що відомо
Результати дослідження були опубліковані в нанотехнології природи. Катл стверджує, що він увійшов до раніше невідомої території стратегії електроліту. Інноваційний підхід дозволяє створювати ЛМБ з високою щільністю енергії та збільшенням ресурсу для вирішення тривалої проблеми в цій галузі. Оптимізований прототип досяг ресурсу 483 циклів і може бути інтегрований у сучасні структури для досягнення щільності енергії вище 500 Вт/кг, який відзначає значний крок до комерційної життєздатності для використання ЛМБ в електромобілях та електричній авіації.
LMB – одна з перспективних областей акумуляторів наступного покоління з їх спочатку високої щільності енергії. Особливо для високоефективних застосувань, таких як великі електромобілі. Тим не менш, ці батареї давно стикаються з компромісом між щільністю енергії та циклічним ресурсом. Попередні дослідження були зосереджені на підвищенні продуктивності елементів шляхом оптимізації структур Solvator та меж електроліту секції. І ці підходи часто йшли на шкоду послугам, не надаючи комерційно життєздатних рішень. Обмежений прогрес був досягнутий у розумінні режиму відмови ЛМБ щодо труднощів, пов’язаних з точним кількісним визначенням споживання активних компонентів літію та електроліту протягом циклу.
Для подолання цієї перешкоди дослідницька група CATL розробила та вдосконалила набір аналітичних методів для відстеження еволюції активного літію та кожного компонента електроліту протягом терміну експлуатації акумулятора. Цей підхід перетворив «чорну скриньку» на «білу коробку», виявляючи критичні способи виснаження, що призводить до відмови від елемента. Команда встановила, що, всупереч попередньому припущенню, головною причиною відмови елемента є не руйнування розчинника, накопичення «мертвого» літію або середовища розчинної солі та безперервне споживання солей електролітів Lifsi, а 71% споживали до кінця послуги. Ці результати підкреслюють необхідність розширення галузі, зосереджуючись поза ефективністю акумулятора Kulon (CE), яка вже давно вважається ключовим показником для LMB, а також включає довговічність електроліту як критичного фактора для стійкої продуктивності.
На основі цих висновків CATL оптимізував склад електроліту, вводячи тонше з меншою молекулярною масою. Ця коригування збільшила масову частку солі Lifsi, покращила провідність іонів і знижує в’язкість, не збільшуючи загальну вагу використовуваного електроліту. Отриманий прототип LMB, що демонструє той самий СЕ, що і попередня ітерація, подвоює циклічний ресурс до 483 циклів і може використовуватися в нових структурах щільності енергії вище 500 Вт/кг. Простіше кажучи, CATL обіцяє одночасно ефективні та довговічні батареї.
Дослідження було проведено в лабораторії лабораторії CATL 21C, яка зосереджена на розробці акумуляторної технології наступного покоління. У 2024 році CATL інвестував у дослідження та розробку близько 18,6 мільярдів юанів (2,59 мільярда доларів).
Джерело: CATL