Будівництво підводного залізничного тунелю Jintang
У китайській провінції Чжецзян триває будівництво підводного тунелю Jintang, який стане частиною швидкісної лінії Yongzhou.
Цей об’єкт з’єднає материкове місто Нінбо з Чжоушаньським архіпелагом і стане першим залізничним маршрутом між островами та материком.
Загальна протяжність тунелю становитиме 16,18 км, з яких 11,21 км проходитимуть під дном протоки Цзіньтан. Діаметр споруди становить 14,5 м, що дає можливість прокласти двоколійну колію, розраховану на рух поїздів зі швидкістю до 250 км/год.
Прохід здійснюється двома комплексами щитів – «Дінхай» і «Юньчжоу». Їх рух синхронізовано з високою точністю. Для навігації використовується супутникова система позиціонування BeiDou.
Тунель будують на глибині близько 78 метрів у складному геологічному розрізі.
Проект враховує високий гідростатичний тиск, ризики фільтрації води та геотехнічні навантаження.
Конструкція формується з готових сегментів кільця з точністю складання до міліметра.
Згідно з графіком, завершення буріння планується до кінця 2026 року.
Лінію Yongzhou заплановано відкрити в 2028 році. Час у дорозі між Нінбо і Чжоушань становитиме близько 30 хвилин.
