Китай будує підводний залізничний тунель завдовжки 16 км

Будівництво підводного залізничного тунелю Jintang

У китайській провінції Чжецзян триває будівництво підводного тунелю Jintang, який стане частиною швидкісної лінії Yongzhou.

Цей об’єкт з’єднає материкове місто Нінбо з Чжоушаньським архіпелагом і стане першим залізничним маршрутом між островами та материком.

читати:

Загальна протяжність тунелю становитиме 16,18 км, з яких 11,21 км проходитимуть під дном протоки Цзіньтан. Діаметр споруди становить 14,5 м, що дає можливість прокласти двоколійну колію, розраховану на рух поїздів зі швидкістю до 250 км/год.

Прохід здійснюється двома комплексами щитів – «Дінхай» і «Юньчжоу». Їх рух синхронізовано з високою точністю. Для навігації використовується супутникова система позиціонування BeiDou.

Тунель будують на глибині близько 78 метрів у складному геологічному розрізі.

читати:

Проект враховує високий гідростатичний тиск, ризики фільтрації води та геотехнічні навантаження.

Конструкція формується з готових сегментів кільця з точністю складання до міліметра.

Згідно з графіком, завершення буріння планується до кінця 2026 року.

Лінію Yongzhou заплановано відкрити в 2028 році. Час у дорозі між Нінбо і Чжоушань становитиме близько 30 хвилин.

Джерело

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: