Скріншот Ghost Yooti. Джерело: Sony
Несподіванка від несподіваного оголошення ще не вщухло, щоб дати привид Йотея, оскільки ексклюзивна PlayStation 5 знову опинилася в центрі уваги, на цей раз завдяки свіжим деталям розробників. В останньому інтерв’ю з Famitsu з режисерами Ната Фокса та Джейсоном Коннеллом було розкрито нові цікаві деталі майбутньої гри.
Що відомо
Як відомо, сюжет обертається навколо бажання головного героя, який він помстився жорстокій банді, відомому як Йотія Шість, яка знищила її сім’ю. Тим не менш, гра не буде вести гравців з лінійним ланцюгом місій історії, щоб усунути основних лиходіїв. За словами розробників, гравці зможуть вибрати порядок, в якому вони будуть полювати на шість членів Йоті. Наскільки великою свободою буде досягти цієї мети, але Фокс підкреслює, що вибір гравця є ключовим елементом ігрового дизайну.
“З точки зору пригод у відкритому світі, Ghost of Yōtei має найбільшу свободу та найбільшу карту серед усіх ігор з відкритим світом, який ми коли -небудь створювали”, – сказав Фокс.
Інтерв’ю також вплинуло на підхід Sucker Punch до шанобливого образу Японії як на ситуацію гри. Як ви пам’ятаєте, привид Цусіми був більшим рейтингом для його відображення регіону та його культури, і, не дивно, що команда хоче продовжувати цей шлях у продовженні.
“Ми отримали співпрацю від різних консультантів в описі людей Айна та їх культури того часу”, – пояснює Фокс. “Як і у випадку з попередньою грою, ми також ретельно вивчали японську культуру та інтегрували її в цей проект”.
Враховуючи високу якість привидів Цусіми, ми покладаємо великі надії на привид Йотея – і все, що ми чули про нього, звучить дуже перспективно. І ми можемо грати з 2 жовтня.