Плакат гри “Загублене небо”. Джерело: GameIndustry.biz
Gossa Games, які раніше були відомі як Bossa Studios, повідомили про додаткову проблему на тлі проблем у галузевих відеоплеєрів. Більше року тому це було зменшено, коли третина всіх працівників була звільнена і нещодавно зробила ще одну хвилю звільнення.
Що відомо
Це друга абревіатура після оголошення про загублене небо, амбітний проект відкритого світу, який відрізняється від традиційного фокусування студії. Режисер студії Генрік Оліферер (Enrique Olifer) Він поділився, що компанія зосереджена на пізньому етапі розвитку втраченого неба, щоб забезпечити успішне звільнення та довгострокову взаємодію. Як тільки гра стане стабільною, бос планує реструктурувати невеликі команди, які можуть швидше працювати над інноваційними проектами.
Olifier також зазначив, що масове виробництво в цій галузі за останні два роки -це не просто тимчасове явище, а скоріше фундаментальна зміна в бізнесі -landscape. Хоча точна кількість працівників, постраждалих від цього останнього раунду, залишається невизначеною, очевидно, що компанія зосереджена на адаптації до мінливого ігрового середовища.