Xpeng G7. Джерело: Xpeng
Китайський виробник електричних транспортних засобів XPENG офіційно представив свій новий кросовер G7. Модель спрямована на конкуренцію безпосередньо з моделлю Tesla Y та Fresh Xiaomi Yu7. За стартовою ціною 195 800 юанів (27 325 доларів) G7 зібрав 10 000 попередніх замовлень всього за 46 хвилин.
Що відомо
G7 -це електричний автомобіль із заднім колесом з одним двигуном 296 к.с. (218 кВт) та прискорення до 100 км/год за 6,5 секунди. Інсульт становить від 602 до 702 км відповідно до стандарту CLTC, залежно від акумулятора (68,5 або 80,8 кВт / год) та коліс. Обидва диски належать до категорії LFP (літієво-зелеозний фосфат).
Xpeng G7 у презентації порівняно з моделлю Tesla Y. Ілюстрація: Xpeng
Зарядка SuperHumble за допомогою технології 5C дозволяє перевищувати 436 км резерву за 10 хвилин. G7 також підтримує функцію V2L – потужність зовнішніх пристроїв до 6 кВт.
Тіло прикрашено другим поколінням “X Face” – з вузькою світлодіодною смужкою спереду, відсутністю наслідування решітки радіатора та вражаючого зіркового кільця задніх вогнів. Коефіцієнт оновлення аеродинамічної стійкості дорівнює 0,238, трохи вище, ніж модель Y (0,230).
Салон G7 є мінімалістичним: майже немає фізичних кнопок, весь електронний контроль зосереджений у 15,6 дюймах на системі ON -Board, що працює на Chippdragon Snapdragon 8295.
Багажний відсік розміщує 819 літрів і збільшується до 2277 літрів зі складеними сидіннями плюс 120 літрів під фальшивою підлогою. Об’єм передньої бочки – 42 літри. У кабіні є 20 динаміків, панорамний дах, дві бездротові зарядки 50 Вт, задній екран управління 8 дюймів, складання таблиці та окремий клімат -контроль.
Жодної презентації гаджетів та автомобілів не відбувається, не згадуючи ШІ. Зазвичай це голосова допомога з побудованою CATGPT або автоматизованою системою водіння, але у випадку Xpeng G7 AI це стосується адаптивної підвіски. Компанія каже, що на плавному курсі G7 випереджає модель Tesla Y та Mercedes GLE.
Тим не менш, ваш власний “автопілот” в G7 також буде: Ultra версія оснащена двома гастрольними чіпами AI з обчислювальною потужністю 2250 піків, підтримка автономного 3 -го рівня – повна функціональність буде активована шляхом поновлення повітря до кінця 2025 року, за умови затвердження регуляторів. Стандартні версії використовують пару чіпів Nvidia Orin-X з 508 вершинами.
Ціни в Китаї:
- Макс (кошти 602 км) – 195 800 юан (~ 27 325)
- Макс (702 км) – 205 800 юань (~ 28 720)
- Ultra (702 км + “автопілот” L3) – 225 800 юан (~ 31 510)
Джерело: електрик