Зростання цін на масло б’є по круасанах – Bloomberg

Зростання цін на масло б’є по круасанах – Bloomberg


У маміч-пекарах у 9-му та 10-му районах Парижа добре відомі хрусани та болі Au Chocolat залежать від основного інгредієнта, який стає все більш дефіцитним маслом, пише, пише БлукергПоле

Звичайний постачальник більше не може забезпечити стабільні вечірки французького Beurre de Tourage – плоскої нафти, необхідної для шару в випробуванні. Маміче змушена шукати альтернативи, але це виявляється дорожчим.

Всесвітні ціни на нафту розташовані поблизу рекордних максимумів без ознак швидкого скорочення. Це є наслідком складного поєднання факторів – проблем з молочними фермерами від Франції до Нової Зеландії, збільшення попиту в Азії та вирішення процесорів молока, які захищають власний прибуток.

Як результат, споживачі платять більше за улюблені товари.

“Коли нам доведеться змінити постачальника, ми негайно бачимо різницю”, – сказав Робін Орсоні, комерційний менеджер Маміче. Інші постачальники просять на 25-30% більше, але пекарня бере ці витрати: “Ми хочемо догодити клієнтам – нам потрібна нафта”.

Близько 70% глобального експорту нафти потрапляють до Європи та Нової Зеландії. Обидва регіони розпочалися в 2025 році з рекордних низьких запасів, що призвело до збільшення ціни історичного максимуму, повідомляє ООН для харчової та сільськогосподарської організації (FAO).

Причини відсутності 2022 року, коли ціни на молоко в Європі підскочили через витрати на інфляцію та паливо, змушуючи процесорів шукати шляхи максимального прибутку.

Масло виробляється шляхом відокремлення вершків від сирого молока та збивання. Нафтові та нафтові залишки – останній має обмежене промислове використання. Для порівняння, виробництво сиру використовує весь об’єм молока, а сироватка дуже популярна як харчовий інгредієнт або для спортивного харчування.

Європейські виробники все частіше роблять сирні тарифи. З цього, виробництво нафти в ЄС постійно зменшується, і, за даними Міністерства сільського господарства США цього року, на найнижчому рівні за вісім років.

У той же час, виробництво молока є складним: завдяки фінансовому тиску фермери зменшують кількість корів, і тепер вони стикаються з ризиком поширення вірусу Блутунгу та вузлових шкірних захворювань, що зменшує молоко.

І хоча виробники відмовляються від нафти, споживачі хочуть все більше і більше, особливо в Азії.

За даними USDA, споживання нафти у 2025 році збільшиться на 2,7%, а також виробництво. У Китаї попит збільшувався на 6% на рік, на Тайвані – на 4% з 2024 по 2025 рік, а в Індії найбільші споживачі світу – на 3%.

Азіатські смакові уподобання використовуються Bakehouse в Гонконзі, що збільшувало щорічне використання нафти на 96 тонн після відкриття двох нових магазинів. Частина – час Грегуар Мішо каже, що вони придбані лише у надійних постачальників – Нова Зеландія вважається стандартною, а Китай ще не досягає якості.

У Новій Зеландії виробництво нафти, великий експортер молочної продукції, ще не повернувся до рівнів пандемії та діапазону близько 500 000 тонн на рік з 2020 року.

Як і в Парижі, в Бейкхаусі в Гонконзі, через відсутність дефіциту та високих цін, потрібно було тричі змінити постачальників – спочатку Австралія, потім Нова Зеландія, тепер Бельгія. І вони вже дивляться на четвертий варіант.

У той же час західні споживачі відновлюють любов до нафти, яка тривалий час уникала здоров’я, в даний час намагаючись використовувати ультра оброблені продукти менше.

У Великобританії зростають продажі класичних нафтових барів. “Ті, хто може дозволити собі, продовжують купувати нафту”, – каже Сьюзі Стеннард, головний аналітик агентства сільського господарства та садівництва. Але навіть вони не захищені від цінового тиску.

У новому ресторані Морчелла в Лондоні знаменита коричнева олія з хлібом з перил була замінена оливковою олією. “Раніше багато олії пішло на сковороду для м’яса або риби”, – каже бос Бен Маркс. “Тепер ти повинен бути набагато обережнішим”.

Прайвна ціна для споживачів не прогнозується найближчим часом. Глобальні конфлікти, порушення поставок та торговельні війни вступають на ринок.

Bakehouse вже віддає перевагу тісніше постачальникам, щоб уникнути перерв. У Парижі Орсоні з Mamichea каже, що ви повинні взяти додаткові витрати, щоб зберегти круасани доступними для клієнтів. Але бос Перилла вважає, що зростаючі ціни для відвідувачів неминучі.

Гаряча погода в Європі може ще більше посилити проблему: Тепло знижує продуктивність корів та збільшує попит на інші нафтопродукти, які конкурують за жирні креми, які йдуть на олію.

“Аудиторія Вімблдона, яка тягнеться до вершків до полуниці, або тих, хто приймає морозиво в спекотні дні в місті, підтримують лише високі ціни на нафту”, – стискає Стеннард.




Джерело

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: