Колишній генеральний директор Intel Pet Gelsinger на GTC 2025 / nvidia
Нещодавно випущений генеральний директор Intel Pet Gelsinger не повторив свою “заяву” вперше, коли лідеру Nvidia Jensen Juang пощастило, але це виправдовує його глибше.
Графічні процесори зайняли центральне місце в технологіях штучного інтелекту, і Nvidia в даний час є однією з найдорожчих компаній у світі, тоді як Intel перебуває у кризі. Але це не завжди було можливо. 15-20 років тому розрахунки переважали в процесорах Intel, оскільки вони впоралися з усіма основними навантаженнями. За цей час Intel пропустив Larrabee, проект намагався створити графічний процесор за допомогою X86. NVIDIA покладався на графічні процесори – і виграв.
“Процесор був королем гори [у середині 2000-х років]І я вітаю Дженсена з його наполегливістю, коли він просто сказав: “Ні, я не намагаюся створити одного з них, я намагаюся виконати робоче навантаження, починаючи з графіки. Знаєте, це був ширший вигляд. І тоді йому пощастило зі штучним інтелектом, і колись, коли я обговорював з ним, він сказав:
Однією з причин, чому Ларрабі був скасований як графічний процесор у 2009 році, була його нездатність конкурувати з AMD та Nvidia на той час. Певною мірою це було пов’язано з бажанням Intel, так що Ларрабі мав максимальне програмування, що призвело до відсутності графічного процесора ключових вузлів з фіксованими функціями, такими як растрові операції. Це вплинуло на продуктивність та збільшило складність розробки програмного забезпечення.
«У мене був відомий проект під назвою Larrabee, який намагався поєднати програмний процесор з пропускною здатністю, орієнтованою на пропускну здатність [графічного процесора]І я думаю, що якщо Intel залишається на цьому шляху, ви знаєте, майбутнє може бути іншим. Я дуже поважаю Дженсена [оскільки] Він просто залишався правильним продуктивним розрахунком.
На відміну від графічних процесорів AMD та NVIDIA, які використовують власну архітектуру (ISA), Intel Larrabee, який використовував X86 ISA з певними розширеннями. Це бажане паралельне обчислювальне навантаження, але було недоліком для графічних програм.
https://www.youtube.com/watch?v=pgldjq9frbq
«Сьогодні ми думаємо про тренувальне навантаження, але вам доведеться дати щось набагато більш оптимізоване для висновків. Ви знаєте, що GPU занадто дорогий – я стверджую, що це на 10 000 більше, ніж потрібно [на цьому етапі]Що
Як результат, Intel Larrabee був досягнутий як процесор Xeon Phi для суперкомп’ютерів у 2010 році. Тим не менш, він не набула популярності, оскільки традиційна архітектура GPU набула обчислювальних можливостей для загальної мети через структуру CUDA, а також API OpenCL/Vulkan та DirectCompute. Як тільки Xeon Phi не відповідав очікуванням, Intel відмовився від проекту. Хто знає, можливо, на якомусь етапі, Nvidia втратить перевагу від надмірної ціни своїх рішень, оскільки Intel втратила їх технічні проблеми.
Спеціалісти -кольорні шанувальники бренду ROG від ASUS можуть отримувати подарунки: від аксесуарів до кодів. Які умови для вашого криптовалютника: типи та функції, ліцензія та маркетинг
Джерела: Обладнання Тома, WCCFTech