О, Карл Платіть, що ти зробив. Ніщо не повинно було бути кульмінацією ідеї «технології душі», де дизайн важливіший, ніж безликий мегапікселі та гігагреми. І замість пристрасних вигуків у нас є Інтернет, повний здивування, розчарування та меми щодо “флагмана, який забув бути флагманом”.
Подумайте: компанія, яка роками грала у флагманському регіоні, раптом вирішила сісти за столом з дорослими-цукром, Google та Apple. Ціна – 799 доларів, як у Galaxy S25 або Pixel 9. І тут почалася магія. Ну, це не магія, а скоріше когнітивний дисонанс.
З одного боку, дизайн, як завжди, чудовий. Нова гліфічна матриця виглядає як дикий стильний, дисплей засліплює 4500 ниток, верхній матеріал і навіть захист IP68 нарешті з’явився. І ще 7 років безпеки та 5 років оновлень – і це чесно.
Нічого телефону (3). Ілюстрація: Нічого
Гліфічна матриця-це мініатюрне монохромне відображення 489 мікроплавів, розташованих у вигляді матриці. Він може відображати просту графіку, текст і навіть анімовані піктограми. Тобто замість абстрактних ліній та спалахів тепер ви можете бачити конкретні речі – годинники, прогнози погоди, статус заряду, таймер або ім’я того, хто дзвонить.
Ще одна забава -це таграшки таграшки Glyph. Це прості інтерактивні фрагменти цілей Magic 8, плоский, спінер або сонячне сонце, які можна відтворити безпосередньо на задній частині телефону.
Але тут ми відкриваємо технічні характеристики … і ми бачимо Snapdragon 8s Gen 4. Якщо коротко, це те саме, що купувати спортивний автомобіль, який виглядає мільйони, але під капотом є автомобільний двигун для гольфу. Плюс – камера. Ні, датчики, такі як чудові: чотири 50 -мегапіксель, включаючи перископ. Але офіційні фотографії фотографій виглядають так, ніби їх обробляли фільтром HDR для максимуму і дозволяють світові спалити.
І це викликає ключове питання: чому 799 доларів? Для стилю? Для атмосфери? Для Glyph Matrix, яка показує годинник і грає Magic 8 Ball? (Це така культова американська іграшка, щоб передбачити майбутнє або смішні жарти, схожі на великий чорний більярд з номером 8).
Здається, що виробник, ніщо не вирішило грати в гру, яку я все ще не зрозумів.
Бути «альтернативою флагманам» – це одне. Бути флагманом зовсім інше.
Вони вже не є бунтарем, який кидає виклик Samsung. Тепер вони намагаються бути Samsung. І ось це стає цікавим: чи хоче громада платити за естетику та філософію “нічого” щодо ціни реального флагмана?
Головне, що зараз це вже не історія про доступну красу. Це історія про те, скільки заплатити за стиль. Або для вашого смартфона, щоб мати можливість підморгнути з задньої панелі.
Нічого телефону (3). Ілюстрація: Нічого
Ну, зазначивши, що тепер ви доводите, що флагман – це не лише цифри, або ви будете чекати суворого ринку, де ніхто не переплачує за красиві лампочки.
Це буде цікаво. Дійсно.