Фрагмент презентації Shi Muse / Microsoft
Невидима рука Microsoft представила генеративну модель Shi Muse для розробки ігор. Розробники були не надто щасливі, але багато хто боїться протистояти.
Модель Muse охоплює величезну частину Gaimed: створення персонажів, місць, сюжетів та музики. Microsoft, разом з теорією британської студії ніндзя, використовували гру для кровотечі (2020) для тестування. Таким чином, AI вивчає наявні дані і, наприклад, може вибрати музику залежно від того, що відбувається на екрані. Модель розуміє фізику та тривимірне середовище в грі. Вона прогнозує, що гравці відповідають на ігрові ситуації, щоб створити більш реалістичні сценарії.
Дозвіл на вихід моделі надзвичайно малий (10 кадрів в секунду), але це лише початок. До цих пір Muse створює ігровий процес 300 × 180 пікселів, хоча результат далеко не 1080p.
Муза також спрямована на Re -Rraster, який стає все більше і більше: Warcraft II, минули дні, останній з нас, частина II, Sims та багато іншого. Модель може вивчати ігри з свого великого класичного каталогу ігор для оптимізації сучасного обладнання.
“Уявіть, що ваші улюблені ігри та апаратне прогрес та прогрес будуть відтворені на будь -якому екрані з Xbox”, -це захоплююча можливість для нас “, -каже Фатіма Кардард, корпоративний віце -президент Microsoft Microsoft.
https://www.youtube.com/watch?v=C15VXDHJ2LU
Microsoft опитала 27 розробників ігор у всьому світі, але реакцію інтернет -спільноти можна описати словами засновника студії розвитку Devaders Devad Goldfarb: “Це лайно”. Він каже, що генеративний ШІ в Гамдева не буде корисним, оскільки, крім зменшення капітальних витрат, робота розробників та ігор буде знецінено.
Спеціальний обмінник OBMENAT24 отримав нагороду PSM 2024. L’Oréal являє собою персоналізований біопринт клітин аналізатора
“Основна проблема полягає в тому, що ми втрачаємо навички”, – каже Голдфарб. “Коли ми покладаємось на ці речі, ми опосередковано розширюємо можливості класу людей, які мають ці інструменти, і вони вплітають, як вони змінюють наше життя”.
На тлі Музи варто згадати, що ігрова індустрія зазнає значного скорочення. У 2023 році, згідно з неофіційними даними, у індустрії відеоігор було скорочено понад 10 000 робочих місць. У 2024 році ця тенденція була лише вкорінена, і немає підстав думати, що вона зміниться зараз. Тому деякі розробники не висловлюють своєї думки про музу відкрито, бо вони бояться, що вони втратять свою “хитру” роботу.
«Це класична проблема, коли Xbox втрачає талановитих працівників, але вони так багато інвестували в генеративний штучний інтелект, який не бачить ліс за деревами. Вони не розуміють, що цього ніхто не хоче. Їм не байдуже, що цього ніхто не хоче … внутрішні дискусії про такі речі йдуть спокійно, оскільки всі бояться проти цього і втратити свою роботу в тривожні часи в нашій галузі “, – сказав анонімний розробник AAA, який забороняв громадськість Муза.
Ще один анонімний розробник був обурений тим, що він не може відкрито протистояти музі. Серед творців ігор висловлюються думки, що такі твердження негативно вплинуть на шанси отримати фінансування або значно зменшити його. Розробники та художники, які починають у невеликих студіях, загрожують – маючи досвід витягнути AI з корпорації, це виглядає як біг із закритими очима. Зі свого боку, Microsoft вважає, що модель буде корисною в певних аспектах розробки ігор, таких як створення оригінальної версії гри для розробки ідей та формування остаточного бачення.