Physx в метро: Останнє світло / / Zogrim
Свого часу NVIDIA вводив технологію Physx всіма можливими способами, і вона була вкорінена в багатьох іграх, де це створює досить хороші ефекти. Але на графічних картках RTX 50 ви їх не побачите.
Величезна кількість не таких старих ігор, в яких немає 64-бітної підтримки для впровадження Physx. До них відносяться Borderlands 2, Metro 2033, Batman: Arkham Origins та десятки інших. Тим не менш, Nvidia “в процесі” зупинки підтримки потрібної бібліотеки CUDA для 32-бітних операційних систем. Також підтримка 32-бітних PhysX щойно була зупинена в останніх драйверах RTX 50.
Запис 32-бітна підтримка CUDA / NVIDIA
Промисловість поступово відмовляється підтримувати 32-бітну: як пише відеоцарт: “Навряд чи є деякі причини використання 32-бітної операційної системи сьогодні, якщо ви не банкомат”. Але є дуже добрі старі ігри, які багато людей грають, і хтось обов’язково захоче це зробити в майбутньому. Це те, що рішення Nvidia mrewhite, яке підняло цю тему на Reddit:
«Я створив тему на форумах NVIDIA, тому що помітив, що в GPU-Z, а також у кількох іграх, які я спробував, Physx не включається та не працює в центральному процесорі, незалежно від вибору на панелі управління NVIDIA. Виявилося, що це може бути навмисно, оскільки учасник форуму NVIDIA посилався на сторінку підтримки NVIDIA, яка говорить, що 32-бітна куда більше не працює, вона була доручена до 32-бітних ігор Phyxx. Отже, щоб перевірити і підтвердити це, я завантажив 64-бітну версію Physx, і вона працювала з Бетменом Аркхем Найт. Таким чином, насправді, Nvidia мовчки скасував підтримку величезної кількості ігор з Physx, технології, яку багато людей припускають, що вона буде доступна на Nvidia і не повідомляла про це громадськості.
Реакція інженера nvidia
Деякі інші геймери також помітили відсутність PhysX в іграх після оновлень водія або при перевірці використання GPU-Z. Програмне забезпечення NVIDIA QA Manuel Guzman підтвердив, що підтримка Physx є результатом використання застарілої 32-розрядної версії CUDA. Тим не менш, NVIDIA підтверджує підтримку 32-бітної версії в RTX 40/30/20 та GTX 16/10/9.