Тремор Ford Explorer. Джерело: Ford
Сім’я позашляховиків Tremor була поповнена Explorer, яка займає друге місце у продажах Ford у Сполучених Штатах після F-150. В кінці цього року ви можете побачити новий тремор дослідників у центрах синього овалу.
Що відомо
Покупці зможуть вибирати між двома двигунами. Основним є 2,3-літровий Ecoboost 300 кінських сил, як у звичайному дослідника. Для тих, хто хоче більше руху, є 3,0-літровий V6 V6 для 400 кінських сил, як на Sports Explorer St.
Інженери серйозно обробляли підвіску спеціально для зовнішньої -займи. Щільні пружини та стабілізатори. Позашляховик був піднятий на 1 дюйм (2,5 сантиметри), що трохи покращило кути входу та Конгресу при подоланні перешкод. Нижче додавали захисні пластини, які захищають двигун, та передачу від штрихів на каміннях, конопляних та ґрунті. Кілька важливих деталей-це диференціал тертя та 18-дюймові позашляхові шини.
Всередині тремтіння Explorer отримав останній цифровий Ford. Google інтегровані візки, голосовий помічник та Google Play Play – Ви можете використовувати звичайні послуги безпосередньо з екрана автомобіля.
Для шанувальників високоякісної музики було доставлено звукову систему Bang Olufsen з 14 динаміками. А система Copilot 360 тепер показує повний огляд автомобіля, який може бути корисним не лише на стоянці супермаркету, але й для оцінки навколишнього простору при складному вході. Очікується, що є місце частково автоматизованого Ford Bluecruise 1.5, для трамвая без рук на кермі.
Версії тремтіння тепер доступні для моделей від компактного пікапа Maverick до великих позашляховиків. Вони стали золотим серединою: дивіться і більш серйозно обладнані, ніж звичайне обладнання, але не настільки дороге і екстремальне, як найкраща стійка.
Джерело: Ford