Sony покращить графіку на PS5 Pro завдяки FSR 4 та ШІ-апскейлінгу

Sony покращить графіку на PS5 Pro завдяки FSR 4 та ШІ-апскейлінгу


Sony покращить графіку на PS5 Pro за допомогою FSR 4 та Shi Apskeeling

На сьогоднішній день PS5 Pro за 700 доларів вже здатний забезпечити більш чіткий, плавніший і стабільніший графік, ніж звичайний PS5, особливо якщо ви сидите поруч із екраном. Але з 2026 року Sony планує інтегрувати нову технологію SI-APS-APSYLING, яка зробить ігри ще більш детальними. Він буде заснований на FSR 4 від AMD, який використовується у відеокарті RX 9070 та RX 9070 XT і вже показує конкурентні результати порівняно з NVIDIA DLSS.

“Наша мета – дати щось дуже схоже на Apciler FSR 4 для PS5 Pro у 2026 році як наступний PSSR Evolution”, – сказав головний архітектор PlayStation Mark Cherni в інтерв’ю з цифровим ливарним.

Багато нових ігор для PS5 Pro вже використовують Superl Super Delolution PlayStation Superal Super DeLolution (PSSR), створені на основі технології AMD. Це дозволяє миттєво перетворити зображення 720p на 4K, додаючи частинки. Ця технологія виглядає набагато краще, ніж, наприклад, FSR 3.

Але співпраця між Sony та AMD не обмежувалася цим. Виявляється, нейронна мережа, яка є основою FSR 4, була розроблена у співпраці з Sony. В даний час компанія планує інтегрувати частину цієї технології в PS5 Pro.

https://www.youtube.com/watch?v=nzomnqapfsk

У грудні 2023 року Sony та AMD оголосили про тривалий проект проекту Amethyst, і тепер стало відомо, що FSR 4 був першим результатом цієї співпраці.

“Нейронна мережа (та методологія викладання), що використовується в FSR 4, є першим результатом співпраці в рамках проекту Аметиста”, – сказав Марк Черні. “Це більш складний підхід, який може перевищувати ясність PSSR”.

В даний час Sony продовжує рекомендувати розробникам PSSR, оскільки реалізація FSR 4 у PS5 Pro та його ігри потребує часу.

ProxMox Datcenter Manager Спеціальна процедура: можливості, нюанси та інструкції щодо розгортання вашої криптовалюти: типи та функції, ліцензія та маркетинг

https://www.youtube.com/watch?v=wcdz6pdbeu

Проект Amethyst може вийти за межі консолі. Чорнило натякнув, що ця технологія буде використовуватися на інших пристроях:

«Для уточнення цього – ця технологія використовується не лише для PlayStation. Ми говоримо про підтримку навчання машини на різних пристроях. Найбільша перевага – це коли розробники можуть легко передавати свій код між платформами. “

Digital Foundry вже провів детальний аналіз FSR 4 та порівняв результат з PSSR.

Спеціальні проекти щодо проведення прогнозів без стресу: випадки та п’ять ключових підходів до ефективного управління навчальною роботою з роботи спеціалістів з оцифрування. Звіт з річниці CDTO Campus

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: