Valve оновила монітор продуктивності: Steam тепер показує, які кадри згенеровані DLSS або FSR

Valve оновила монітор продуктивності: Steam тепер показує, які кадри згенеровані DLSS або FSR


Оновлений монітор продуктивності клапана: Steam тепер показує, які знімки генеруються DLS або FSR

Зараз Steam показує справжні кадри та “помилкові” кадри. Джерело: Пара

Valve оновив побудований монітор продуктивності та паштету, і тепер він не лише відображає кількість персоналу в секунду, але й відкриває, скільки з них насправді були усунені вашою графічною карткою, і скільки було створено технології DLSS від NVIDIA або FSR від AMD. Це оновлення змінює правила гри для всіх, хто контролює продуктивність та якість зображення, особливо в епоху генерації персоналу, коли числа FPS можуть бути оманливими.

Що відомо

Зараз шматочки мають доступ до нового графічного додатка, який показує як загальний FPS, так і розбиття реального та створеного персоналу. Завдяки цьому ви нарешті можете зрозуміти, як ваша система тягне гру, а не просто малює прекрасні номери. Клапан також додав візуалізацію процесора, відеокарти та завантаження оперативної пам’яті, а також мінімальні, максимальні та середні значення FPS. Все це працює в режимі реального часу і є доступним безпосередньо під час гри без необхідності використовувати третій третій партії інструменти, такі як MSI Afterburner або Rivatuner.

Оновлений монітор продуктивності клапана: Steam тепер показує, які знімки генеруються DLS або FSR

Оновлений монітор продуктивності. Ілюстрація: Steam

Особливо цікавою була підтримка генерації персоналу. З появою технологій, які штучно «вставляли» кадри між реальними, картина справді стає більш гладкою, але це не означає, що гра працює швидше. До цих пір більшість гравців бачили лише останню фігуру FPS, не знаючи, скільки цих персоналу було намальовано “в необхідності”. Новий монітор пари усуває цю плутанину.

Важливо зазначити, що різниця на зору може бути не, але затримка введення може змінюватися при використанні генерованого персоналу. Тому для E -Sports або швидкої реакції стрільців краще зрозуміти, на що ви дивитесь. Зараз Steam дає можливість показати правду про кожен кадр на екрані.

Інновації вже доступні в останній версії Steam (клієнтська бета -версія) і активується вручну через налаштування інтерфейсу. Valve планує продовжувати розробляти цей інструмент, роблячи його більш потужним, але в той же час простим у використанні – це і ентузіаст, і початківець.

Оновлений монітор продуктивності клапана: Steam тепер показує, які знімки генеруються DLS або FSR

Налаштування інтерфейсу монітора продуктивності. Ілюстрація: Steam

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: