Всесвітня популярність Текіли, яку кілька років тому підживлювали гучні імена, такі як Кендалл Дженнер та Метью Маккон, стикається з новою реальністю. Ринок, який швидко зростав за останнє десятиліття, демонструє ознаки уповільнення.
Як звіти CNNБренд 818 Tequila, заснований Дженнером, змушений зменшити витрати та призупинити прокат. Генеральний директор Майка Нові зазначив, що зараз споживачі “менше витрачаються на емоційні покупки” і, швидше за все, шукають “оптимальне співвідношення цін”.
Це лише частина більш широкої тенденції: галузь текіли, яка швидко пролетіла під час пандемії, коли американці поповнили свої внутрішні смуги, тепер повертається до накопичених темпів зростання. Продажі в сегменті преміум -класу також зменшилися – покупці рідше вибирають пляшки за \ \ $ 150, такі як Claze Azul, які раніше були улюбленими знаменитостями та зірками реаліті.
Ще однією проблемою було надлишок агави – ключовим компонентом текіли. З багаторічного буму виробники вирощували занадто багато сировини, що призвело до краху цін та втрат для фермерів.
Крім того, ситуація ускладнюється перспективою застосування 25 -відсоткового обов’язку. Сьогодні Tequila імпортується до Сполучених Штатів без обов’язків через угоду про вільну торгівлю з Мексикою, яку підписав у 2018 році Дональд Трамп. Тим не менш, ця угода закінчується в наступному році, і тому гарантії немає.
Компанії, такі як Tequila Pantalones, створені Меттью та Каміл Макконієм, вже адаптуються до нових реалій: вони зосереджені на доступних продуктах (пляшці в 45 доларів) та виходять на нові ринки. Нещодавно бренд підписав контракт з британською мережею Tesco, розширивши розповсюдження до 2500 магазинів у Великобританії.
Незважаючи на всі труднощі, учасники ринку оптимістичні. Але, за словами Crisomalis з Pantalons, ключове слово цього періоду залишається «розсудливістю» – і лише висока якість та унікальний продукт має шанс протистояти цим змаганням.