На 96% менше використання пам’яті в іграх — NVIDIA представила технології Optix 9 та Neural Texture Compression

На 96% менше використання пам’яті в іграх — NVIDIA представила технології Optix 9 та Neural Texture Compression


На 96% менше використання пам’яті в іграх - NVIDIA представляла технологію стиснення Optix 9 та нейронну текстуру.

Приклад текстур стисненого NTC / NVIDIA

Набір інструментів Nvidia Optix 9 включає мега -мега -мега -технологію, а стиснення нейронної текстури SDK дозволяє стиснути текстури та упакувати його в одному файлі.

Стиснення нейронної текстури

Нейронне стиснення NTC – це спосіб упакувати кілька ігрових текстур у невеликій якості. Зазвичай матеріал в іграх (деревина, метал, тканина тощо) складається з декількох текстур, які описують його колір, текстуру, рельєф та сухарі. NTC поєднує всі ці текстури в один стислий файл, який зберігає пам’ять і прискорює гру гри.

Замість того, щоб зберігати текстури звичайним способом, NTC використовує невелику модель штучного інтелекту, щоб відновити їх із файлу за необхідності. Ця модель AI працює досить швидко, щоб генерувати реальні текстури під час гри. Тим не менш, це створює різкі необроблені поверхні, і для того, щоб покращити текстури, може знадобитися додаткова фільтрація.

Якщо гра працює на ослабленому ПК або на старій консолі, ви можете розпакувати текстури під час завантаження гри та тримати їх у більш традиційному форматі стиснення. Загалом, технології працюватимуть у більшості відеокарт. NVIDIA підтверджує, що весь графічний процесор із підтримкою Shader Model 6 підтримуватиме декомпресію NTC, але видалення NTC буде повільніше на попередніх відеокартах. Для використання технологій NVIDIA рекомендує щонайменше RTX 20 та бажано RTX 40 або новіший. Технологія працює з Vulkan 1.3 та Directx12.

https://www.youtube.com/watch?v=Z9valoduypg

Відповідно до Compusemble (від обладнання TOM), у роздільній здатності 1440p з шкалою DLSS, режим NTC був перенесений на BCN, зменшив пам’ять текстур тестової програми на 64%, з 272 Мб до 98 Мб. Висновок NTC, згідно з моделлю, зменшив розмір текстури лише до 11,37 Мб. Це означає зменшення використання пам’яті на 95,8% порівняно з нормальним режимом стиснення та 88% порівняно з попередніми версіями нейронного стиснення.

Спеціальний про-інтерес-GSM переходить до GSM: високоякісна облігація, низька плата за підписку та три формати SIM-картки

Nvidia optix 9

Це набір інструментів, який допомагає створювати реалістичні зображення, моделюючи взаємодію світла з об’єктами. Optix використовує відеокарту Nvidia для цього швидко. Ця технологія підходить не тільки для розвитку ігор, але і для виробництва кіно. Випуск NVIDIA OPTIX 9.0 Включає:

  • Кластери, також відомі
  • Кооперативні вектори – API для запуску невеликих моделей штучного інтелекту в програмах Optix Shaider, прискорених
  • Апаратні прискорені лінійні криві (лінійні криві) на відеокартах Nvidia Blackwell, а також новий більш швидкий розділ програмного забезпечення кривих Rocaps
  • Поліпшення якості придушення шуму

https://www.youtube.com/watch?v=_spslphvas

Набір оновлюється для підтримки серії RTX 50 Blackwell. NVIDIA каже, що оновлення в лютому BVH значно прискориться з мегагометрією, також відомою як мегаометрія RTX. Ця технологія нещодавно була протестована цифровим ливарним ливарним в Алані Уейк 2, що є однією з перших ігор за його підтримки. Як випливає з назви, це технологія для RTX, AMD та Intel, є що наздогнати.

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: