Китайські виробники пластикових різдвяних ялинок та інших святкових прикрас стверджують, що замовлення американських клієнтів, які мають вирішальне значення для їхнього бізнесу, повинні вже розпочатися. Але від зростаючих імпортних тарифів, яких вони немає, повідомляє РейтерсПоле
Президент США Дональд Трамп підняв тарифи на імпорт Китаю на 104 %, що загрожує великими збитками для найбільших світових експортерів промислових товарів у світі, що є Китаєм.
Американські роздрібні торговці майже повністю залежать від Китаю у виробництві різдвяних ювелірних виробів, де вони отримують 87% таких товарів – вартістю близько 4 мільярдів доларів. Китайські фабрики також сильно залежать від американського ринку, де вони продають половину того, що виробляють.
Якщо американці хочуть отримати нові різдвяні прикраси цього року, їм доведеться платити набагато більше – якщо вони зможуть знайти їх на полицях магазину.
“До цих пір жоден з моїх американських клієнтів цього року не виконував замовлень”, – каже Цун Дрінгд, керівник фабрики виробництва штучних ялинок у східному місті Джинхуа.
“Звичайно, все це є тарифами. Зазвичай до середини, всі замовлення закінчилися, але зараз … важко сказати, що якщо приходять якісь замовлення. Американські клієнти не можуть купувати нічого цього року”.
Джессіка Нго, яка контролює різдвяні ялинки в Цзіньхуа, сказала, що важливий американський клієнт розповів їй про припинення замовлення на 3 мільйони юанів (408 доларів 191), який вона вже витратила 400 000 юанів на матеріали.
Це не виключає, що це замовлення незабаром буде скасовано та стурбовано вашим бізнесом.
“Мої колеги і я покладаються на американські накази вижити”, – каже він. “Це неминуче вплине на багатьох людей. Ніхто цього не може уникнути”.