Yle: Росія розширює завод з виробництва бомбардувальників

Бомбардувальник Ту-160, який в НАТО називають Blackjack / Фото Alamy Stock Photo


Росія продовжує розширювати Казанський авіаційний завод, де виробляються всі російські бомбардувальники. Згідно з супутниковими зображеннями, отриманими фінським мовником ІлеВзимку там були побудовані великі виробничі будівлі, і територія підприємства продовжує зростати.

Найбільша з нових будівель досягає довжиною близько 320 метрів і має площу близько 19 тисяч квадратних метрів – це три футбольні поля. Модернізація рослини оцінюється приблизно в мільярд євро. Його мета – збільшити власне виробництво літаків як для військової, так і для цивільної авіації.

У той же час, як зазначають експерти, від санкцій та відсутності праці завод стикається з значними труднощами і не виконує план протягом визначеного часу. Казанське підприємство особливо важливе для виробництва та модернізації стратегічних бомбардувальників, зокрема тих, хто може носити ядерну зброю. Це були такі літаки, які були пошкоджені або знищені в червні під час нападу українського веб -сайту -Баспілотника.

Казанська авіакомпанія – єдина в Російській федерації, яка може компенсувати втрату стратегічних бомбардувальників. Супутникові зображення показують, як змінюється територія заводу протягом року. Розширення повинно закінчитися в кінці 2026 року.

“Креслення чітко показують нові виробничі зони. Але це не вирішує системні проблеми російської повітряної промисловості”, – каже військовий експерт Марко Еклунд. Він пішов за російськими збройними силами більше 20 років і раніше працював у військовій розвідці Фінляндії.

Росія більше не отримує західних пасажирських літаків і не в змозі служити старому, і власні сучасні моделі для цивільного та військового сектору не могли створити.

Тепер завод виробляє та модернізує бомбардувальники TU-160 м і будує новий TU-160M2, але темп низький: минулого року лише два нові TU-160M2 та два TU-160M ​​були відкладені. Old Tu-22M3, який запускає кризові ракети в Україні, також модернізується. Ці літаки базуються на аеродрому Борисоглібськ.

Що стосується цивільної авіації, то тут ще гірше: завод виробляє TU-204 і планує зробити новий TU-214, але цього року лише один такий літак майже готовий, який використовує західні компоненти. Загалом для російських авіакомпаній було замовлено 23 TU-214, які вже не можуть отримувати нові сторони західних виробників.

“Санкції не були необхідними для санкцій, і тепер санкції обмежують розвиток власних здібностей”, – пояснює Еклунд. За словами Іль, Росія намагалася обійти обмеження і купила західні запчастини на мільярд євро, але зараз це все складніше.

TU-214 також використовується Міністерством оборони Російської Федерації, FSB та спеціальною авіакомпанією “Росія”, яка транспортує вищих чиновників. Ці клієнти є пріоритетними, тому авіакомпанії постійно стикаються з затримками в поставках. Навесні аерофлот навіть погрожував скасувати договори через проблеми з виробництвом, але експерти переконані, що проект TU-214 не буде зменшено-занадто багато державних котерів.

У Росії є політичний тиск для використання російських літаків, але Міністерство просування визнає їх надмірне дороге. Незважаючи на розширення заводу Казан, проблеми у виробництві не нижчі. Місцеві ЗМІ іронічні: можливо, тільки онуки котла одного разу полетять до нового TU-214.




Джерело

Today in Ukraine
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: